Arbejde

Jeg begyndte på arbejde igen i mandags efter 5 ugers fravær. Jeg glædede mig lidt til at starte igen. Jeg er så heldig at have et arbejde, som jeg er glad for. Et arbejde, som jeg finder både hyggeligt, interessant og udfordrende. Bedre bliver det vist ikke. Jeg har på fornemmelsen, at det slet ikke er nogen selvfølge. Hvis jeg skulle følge strømmen i samfundet, kravene fra regeringen og spørgsmålene fra alle mulige folk, så skulle jeg måske læse videre og få mig en kandidatgrad i et eller andet.
Det bliver dog nok ikke tilfældet. For mig betyder det meget mere, at have et arbejde jeg kan lide, end at tjene total mange penge og få en stor karriere. Jeg overlader gerne karriereræset til andre… så bliver det jo også nemmere for dem at vinde.

84 Comments »

  1. Henrik Stidsen said,

    31 January 2007 at 11.41.11

    Du har helt ret, det er absolut ikke nogen selvfølge at bare fordi man har et job så er det et man er glad for.

    For mig er det heller ikke lønnen der er afgørende (men hvis man får mindre løn end man føler man er værd så er det en demotiverende faktor - får man mere end man føler man har ret til så er det ikke tilsvarende en motivationsfaktor). Det der er afgørende er at indholdet i jobbet - opgaverne - er spændende og udfordrene, at kollegaerne er både fagligt dygtige og nogen man kan være sammen med og sidst men ikke mindst at omgivelserne er iorden.

  2. Maltesen said,

    31 January 2007 at 17.27.39

    Ditto her. Hvis jeg skulle gå efter noget, hvor jeg fik mere i løn, var det nok ikke inden for den kommunale sektor. Det er sikkert. Men, jeg er glad for arbejdet og det er det vigtigste :-)

  3. Henrik Stidsen said,

    31 January 2007 at 19.31.01

    Pjat Maltesen, den kommunale “Ny løn” tabel går til 80.000kr/mnd + tillæg for hvor godt din chef kan lide dig :)

  4. jenny said,

    31 January 2007 at 21.53.09

    Altid rart med arbejde man trives ved, jeg trives godt i mit som maler, men andre kunne ikke drømme om at være håndværker der er forskel på hvor prestige fyldt ens job er i andres øjne, men bare man er glad for at stå op til jobbet hver dag, er det godt.

  5. Mikael said,

    31 January 2007 at 22.04.11

    Jenny: Helt enig mor. Jeg kunne ikke tænke mig at være håndværkere, men ret fedt der er nogen som gerne vil være det! :)

  6. Maltesen said,

    31 January 2007 at 23.16.34

    Henrik: Ikke når man er manden på gulvet. Min løn ligger et pænt stykke under det, så jeg giver ikke en beeep for ny løn. Selv FOA, som burde handle på medarbejdernes interesse har fejlet på det området, hvilket de også lidt nødtvunget har erkendt.

  7. Henrik Stidsen said,

    31 January 2007 at 23.47.06

    Det er vel den samme skala Maltesen ? At der så er visse faggrupper der skal have arbejdet i 150 år før de når op på øverste trin er så en helt anden sag…

  8. Louise said,

    1 February 2007 at 09.53.14

    Jeg er også super glad for mit arbejde, og det er ikke engang faglært. Jeg er blot pædagogmedhjælper i en vuggestue og jeg har det næsten hver dag sådan, at jeg har lyst til at blive der længere, når jeg har fri. Det må jo siges at være positivt :) Faktisk er jeg kommet helt i tvivl om jeg evt. skal være pædagog efter jeg er begyndt at arbejde der, selvom jeg, før jeg startede der, var sikker på at det skulle jeg ikke. Så nu er jeg helt forvirret mht. uddannelsesvalg.. sådan kan det jo gå ;)

  9. Henrik Stidsen said,

    1 February 2007 at 10.02.48

    Puha, sådan har jeg det ikke på mit job - men det er mest fordi jeg ved det tager en times tid at køre hjem så hvis man skal have bare en smule fritid om aftenen skal der ikke alt for meget overarbejde til selvom det nogen gange er svært at holde fri. Det hjælper selvfølgelig heller ikke på det at jeg er dårlig til at komme op om morgenen så jeg møder normalt først kl 9 - og så er fyraften jo først kl 17…

  10. Rebekka said,

    1 February 2007 at 10.34.05

    Jeg nyder lige nu at jeg har et arbejde, hvor jeg kan gå på barsel 8 uger før termin, for jeg tror det ville være temmelig anstrengende at skulle blive ved med at rende rundt i skoven med stor flyverdragt og 17 unger :mrgreen:

  11. Mikael said,

    1 February 2007 at 12.06.47

    Louise: Ja, sådan kan det gå. Men det er et skønt job du har. Jeg var selv rigtig glad for mine 1½ år som pædagogmedhjælper!

    Henrik: Du kan jo bare gå tidligere i seng! ;)

    Rebekka: he he, pænt anstrengende.. ville jo faktisk være 18 unger du rendte rundt med! ;)

  12. Nikolaj said,

    1 February 2007 at 12.34.55

    Hvor er det dog skøn læsning det her! Jeg kan kun erklære mig enig i at det vigtigste er at have et job som man trives i. Det har jeg heldigvis også selv!

  13. Henrik Stidsen said,

    1 February 2007 at 13.01.12

    Mikael - sådan er verden bare ikke skruet sammen :( -og så behøver jeg vist ikke sige andet end http://b-samfund.dk/

  14. Mikael said,

    1 February 2007 at 13.32.22

    Henrik: Har godt været derinde og spekuleret lidt over det. Der kommer nok et indlæg om det engang. :)

  15. Henrik Stidsen said,

    1 February 2007 at 14.08.39

    Er du også medlem? :)

  16. Birgitte said,

    1 February 2007 at 16.35.15

    Man kan godt lære at gå tidligt i seng og stå tidligt op! Jeg skal fra Buddinge til Hillerød og det tager lidt over en time fra jeg går ud af min dør til jeg står på mit kontor. Så bliver man vækket 5.30 for at møde 8.00… GAB! Det betyder også at man så vidt muligt går i seng omkring kl. 22. Og det kan man faktisk godt vænne sig til - jeg har selv gjort det. Håber det bliver lidt bedre i længden, så jeg ikke behøver gå så tidligt i seng. :)

  17. Nikolaj said,

    1 February 2007 at 17.15.51

    @Birgitte: Det er da også lidt umenneskeligt at du skal møde klokken 8, synes jeg! Er det ikke hovedformålet med at tage en akademisk uddannelse at man kan få lov til først at møde kl. 9? ;)

  18. Rebekka said,

    1 February 2007 at 17.31.19

    Så tidligt er kl. 8 altså ikke. De første medarbejdere på min arbejdsplads møder kl. 6 :mrgreen:

  19. Henrik Stidsen said,

    1 February 2007 at 18.20.08

    Birgitte - det er ikke det det handler om, jeg har skam også haft job hvor jeg mødte kl 6 uden at det som sådan var et problem. Problemet er nærmere at man ikke rigtig fungerer optimalt før senere på formiddagen (som jeg af samme grund kalder morgen).

    Nikolaj - det behøver man ikke en akademisk uddannelse for ;)

  20. Mikael said,

    1 February 2007 at 19.12.47

    Henrik: Nej, gad ikke melde mig ind. Er medlem af nok ting. :)

  21. Nikolaj said,

    1 February 2007 at 20.09.34

    @Rebekka: Nej, hvis man bare bor tilstrækkelig tæt på sin arbejdsplads, er kl. 8 ikke så slemt tidligt. Så måske skulle vi foreslå Birgitte at flytte lidt tættere på Hillerød?

  22. Birgitte said,

    1 February 2007 at 20.52.03

    Nikolaj: Vi har flex-tid, så jeg kan vælge først at møde kl. 9, men det betyder jo også, at jeg først er hjemme 18.30. Så hellere møde tidligt. En anden fordel ved at møde kl. 8 er, at jeg faktisk altid er sikker på at kunne sidde ned i de busser og tog jeg skal med. Så får jeg mig en ekstra lur i s-toget ;)
    Jeg har overvejet tanken om at flytte til Hillerød eller tættere på. Men det bliver der ikke noget af så længe det er en tidsbegrænset stilling på et år. Vælger de derimod at fastansætte mig bagefter, så kan det være jeg gør noget ved det. Indtil jeg kender min fremtid på det punkt vælger jeg at rejse “langt” hver dag.

  23. Nikolaj said,

    1 February 2007 at 22.32.25

    Tror nu nok at jeg hellere ville være hjemme i timen mellem 7 og 8 end i timen mellem 17:30 og 18:30 hvis det var alternativerne. Men det kunne selvfølgelig blive svært for dig at tage nogen steder hen om aftenen hvis du valgte først at møde kl. 9 - med mindre du tog direkte fra arbejde til bibelkreds/ungdomsmøde/hyggeaften/whatever.

  24. Henrik Stidsen said,

    1 February 2007 at 23.10.53

    Birgitte - hvis du har 2,85mio så har jeg et hus til dig max 30min cykeltur fra Novo ;)

  25. Rebekka said,

    2 February 2007 at 08.06.49

    Hvis man først er hjemme 18:30 kan det også være svært at nå at handle og spise aftensmad inden…

    Nikolaj: Du er en af de få mennesker jeg kender, der er vild med at tage direkte. Selv vil jeg gerne hjem at vende. Måske også fordi jeg når jeg er på arbejde har arbejdstøj på, har en rygsæk med, som jeg ikke gider bære rundt på til… :mrgreen:

  26. Nikolaj said,

    2 February 2007 at 08.49.29

    @Rebekka: Og måske fordi du har en ægtefælle? - selvom han vel ikke altid er hjemme når du er hjemme og vende.
    Når jeg tit foretrækker at tage direkte, hænger det sammen med at jeg er bange for at jeg ikke får taget mig sammen til at komme afsted igen hvis jeg først er kommet hjem. Det var dog værre da jeg boede i forældrenes villa i Hjortespring, end nu hvor jeg har et værelse ved Peter Bangs Vej station.

  27. Birgitte said,

    2 February 2007 at 16.21.45

    Henrik: Jeg har ikke haft arbejde længe nok til at der ligger bare i nærheden af 2,85 mio på kistebunden. Så det bliver altså ikke lige i denne omgang ;)
    Nikolaj: Jeg er heller ikke så vild med at tage direkte. 1) Jeg er monster sulten når jeg kommer hjem (og nej, madpakke fungerer ikke for mig), 2) Vi har fabrikstøj på i bygningen, så det er ikke altid det lige er præsentabelt tøj jeg får hevet ud af skabet om morgenen. Der er alligevel ikke nogen der skal se det…, 3) Arbejdspapire er fortrolige, så de skal ikke med alle mulige steder hen.

  28. Nikolaj said,

    2 February 2007 at 19.51.17

    @Birgitte: De argumenter må jeg nok bøje mig for! ;)

  29. Henrik Stidsen said,

    3 February 2007 at 03.12.52

    Birgitte - det er vel også mest et spørgsmål om hvor længe du skal arbejde endnu og hvor meget du løn du kan presse ud af din chef - er vist de færreste der køber huse kontant nu til dags ;)

  30. Rebekka said,

    3 February 2007 at 09.00.40

    Birgitte: Der er kun en ting at gøre: Gift dig med en mand, der allerede har et lækkert hus eller snart har økonomisk mulighed for at købe et! :mrgreen:

  31. Birgitte said,

    3 February 2007 at 10.20.20

    Henrik: Min stilling er tidsbegrænset til 31/1-08, så jeg køber ikke hus inden da. Det vil jo være fjollet, hvis jeg havner i Kalundborg bagefter… :)
    Rebekka: Hvor finder man sådan én henne? Jeg synes ikke lige jeg har rendt på den slags mænd. ;)

  32. Henrik Stidsen said,

    3 February 2007 at 13.33.33

    Birgitte - hvis du ikke har mødt sådan en må man jo bare konstatere at du kigger de forkerte steder ;)
    Du kan jo bare sælge det igen hvis du skal til Kalundborg, det kan ikke være så stort et problem ;)

  33. Birgitte said,

    3 February 2007 at 14.39.29

    Henrik: Hvis jeg nu slet ikke køber det hus, så har jeg slet ikke noget evt. kommende problem :) Men hvis jeg får fast arbejde deroppe, så kan vi jo snakkes ved igen om et års tid, hvis huset stadig er til salg ;)

  34. Henrik Stidsen said,

    3 February 2007 at 14.45.28

    Det tror jeg ikke du skal regne med det er Birgitte - i så fald er det ikke mine forældre der står som sælgere længere ;)

  35. Rambro said,

    3 February 2007 at 19.47.48

    Fra en BA til en anden. Der sker ikke noget ved at prioritere, som vi har gjort. Man bliver ikke et lykkeligere menneske bare fordi man CAND mere!

  36. Stig said,

    3 February 2007 at 20.44.18

    Arbejde? Efter kommunalreformen er mit arbejde blevet 50% meningsløs administration, 50 % rigtigt arbejde. Jeg gider det ikke mere og mangler heldigvis kun få år før pensionen. Men man kan vel også finde meningsfuld beskæftigelse og deltagelse i fællesskaber som efterlønner eller pensionist? Bla ved at arbejde imod højredrejningen i samfundet i skrift og tale…. Højere løn er uvæsentligt… bare så man kan leve, uden bil, uden dyre flyrejser, uden fjernsyn, uden dyre forbrugsgoder - hvad skal man med det?

  37. Mikael said,

    3 February 2007 at 23.30.15

    Rambro: Nej, vi har valgt det rette. Måske vi skulle lave en klub for lykkelige BA’ere? :)

  38. Mikael said,

    3 February 2007 at 23.39.17

    Stig: Lyder surt med for meget administration.. :(
    Jeg kender en del mennesker, som faktisk har fået mere travlt, da de blev efterlønnere. Så fik de lige pludselig tid til at lave en masse ting, de syntes var sjove, og så fik de faktisk mere travlt. Lidt skørt. :)

  39. Nikolaj said,

    4 February 2007 at 08.55.31

    @Birgitte: Kan du håndtere en boremaskine? Jeg har læst andetsteds at Mikael søger en handywoman, og hvis I lægger jeres indtægter sammen, går der vel ikke så lang tid før I kan få råd til et hus? :)

  40. Rebekka said,

    4 February 2007 at 09.47.01

    Mine svigerforældre keder sig i hvert fald ikke. De har altid haft meget at lave, men de går ikke bare derhjemme og triller tommelfingre nu da de er pensionister. Selvom min svigermor har brækket håndleddet har hun svært ved at sidde stille.
    Man kan jo også bruge tiden til at rejse. De har allerede været på rundrejse i Thailand og næste gang går turen til Sydafrika :mrgreen:

  41. Mikael said,

    4 February 2007 at 10.57.19

    Nikolaj: Godt nok har jeg indtægter, men har også et stort peruviansk overtræk. Så mht økonomi er jeg vist ikke det bedste parti.. :)

    Rebekka: Og nu får de også snart endnu et barnebarn at forkæle.. de får nok at se til! ;)

  42. Nikolaj said,

    4 February 2007 at 20.26.46

    Du gør det ikke nemt for dig selv når man prøver at hjælpe dig, Mikael! :)

  43. Mikael said,

    4 February 2007 at 20.28.13

    Sådan er jeg. :)

  44. Birgitte said,

    4 February 2007 at 21.28.34

    Nikolaj: Jeg kan rent faktisk godt håndtere en boremaskine… Og alverdens andet værktøj :) Var køkkenets “cykelmekaniker”, da jeg boede på kollegiet. Men jeg ville nu sætte pris på, at “mænnerne” ikke vælger mig pga mine håndværker-evner ;)

  45. Mikael said,

    5 February 2007 at 00.14.02

    Jeg kan bevidne at Birgitte er god til at lappe cykler. Hun har faktisk lappet min cykel engang. :)

  46. Nikolaj said,

    5 February 2007 at 08.08.05

    Hallo, nu bliver jeg snart interesseret! Jeg hader at lappe cykel! ;) Desværre kan jeg ikke prale med at tilhøre kategorien “potentielle boligejere”… :(

  47. Rebekka said,

    5 February 2007 at 08.46.02

    Nikolaj: Du behøver ikke lappe cykel, hvis du har penge nok. Men derimod kan det nok snarere betale sig at lære lidt håndværk til hus og lejlighed. Cykelhandleren nede på hjørnet lapper for 48kr, men hvis du skal have en maler, tømrer eller murer ud, kan jeg garantere at det bliver dyrere end 48 kr :mrgreen:

  48. Mikael said,

    5 February 2007 at 08.47.10

    Nikolaj: At lappe cykel er livets pest.

    Rebekka: Jeg har ikke penge nok. Har slet ingen. Altså, ikke medmindre gæld tæller med som penge. Men gider alligevel ikke lappe cykel.

  49. Henrik Stidsen said,

    5 February 2007 at 09.35.28

    Mikael - gæld tæller med i det samlede beløb, hvis man f.eks. har en bil der har en værdi af 100.000kr og man skylder banken 75.000kr fra da man købte bilen, ja så har man jo et overskud på 25.000kr. Så både gæld og ejendele tæller med i det samlede billede.

    Er der ikke noget med at man i Nordea kan få nogen fordele når man har 50.000kr - men det er ligemeget om det er plus eller minus?

  50. Rebekka said,

    5 February 2007 at 13.32.21

    Mikael: Det var Nikolaj, der skulle betale sig fra at få lappet cyklen. Jeg forventer at du gør det selv :mrgreen:

  51. Birgitte said,

    5 February 2007 at 17.24.33

    Ha! Jeg skal gerne lappe jeres cykler billigere end cykelhandleren. Såfremt I slæber cyklen derhen hvor jeg befinder mig, så lapper jeg den gerne. Man må dog meget gerne lige informere mig om at jeg bedes medbringe mit værktøj, hvis man ikke ligefrem dukker op hjemme hos mig. Og prisen… ja, den kan vi vel snakke om, men mit udgangspunkt er, at det er gratis. ;)

  52. Mikael said,

    5 February 2007 at 18.58.05

    Henrik: Gad vide om det også gælder i Skjern Bank…

    Rebekka: Hvorfor? Jeg hader det.

    Birgitte: Synes du det er hyggeligt at lappe cykler?

  53. Henrik Stidsen said,

    5 February 2007 at 20.49.12

    Det tror jeg ikke du skal regne med Mikael, til gengæld kan du nok forhandle en masse andre gode aftaler hjem.

  54. Birgitte said,

    5 February 2007 at 21.32.55

    Mikael: Tja… hyggeligt at lappe cykler? Det ved jeg ikke helt. I mit arbejde må jeg ikke pille ved maskinerne, så et eller andet må jeg jo skrue på i stedet for, når jeg kommer hjem ;) Har altid været bidt af at skille ting ad for at se hvordan de er sat sammen og derefter samle dem igen (hvis jeg kan huske hvordan stumperne sad sammen inden) :)

  55. Mikael said,

    5 February 2007 at 23.26.18

    Henrik: Jeps. Det må jeg gøre en gang, når jeg har lidt flere penge. :)

    Birgitte: En rigtig tabletfinger! ;)

  56. Henrik Stidsen said,

    6 February 2007 at 00.01.11

    Du er en bedre kunde for banken når du har minus på kontoen end når du har plus. Godt nok tjener de penge på at investere dine penge videre men når du låner penge af dem betaler du renter. Så med moderat gæld kan man nok godt få noget forhandlet hjem :)

  57. Mikael said,

    6 February 2007 at 09.07.07

    Henrik: Ja.. hvis de da stoler på at jeg får overskud engang. Det må de jo gøre indtil videre, siden de ville hæve min kassekredit.

  58. Rebekka said,

    6 February 2007 at 09.11.15

    Mikael dog, det er da lidt trist at være gældsat når du ikke engang har en lejlighed… :mrgreen:

  59. Mikael said,

    6 February 2007 at 09.12.58

    Det kan godt ske. Gider dog ikke være trist over det. Det er jo ikke fordi livet ikke byder på nok andre ting at være triste over.

  60. Henrik Stidsen said,

    6 February 2007 at 10.23.43

    Jow Mikael, tror nok de regner med du engang kan betale tilbage - sådan går det jo for de fleste heldigvis. Og tænk lige på hvor mange år der er til du skal pensioneres, der er tid nok jo.

  61. Nikolaj said,

    6 February 2007 at 11.19.27

    @Birgitte: Hvis man dukker op på din adresse med sin cykel, serverer du så grønlangkål mens man venter? ;)
    @Mikael: “Tabletfinger” - den var god! :lol:

  62. Mikael said,

    6 February 2007 at 12.36.16

    Henrik: Ja, hvem ved hvad pensionsalderen er til den tid.

  63. Henrik Stidsen said,

    6 February 2007 at 14.37.52

    Mikael - hvis du er heldig kan du også nå at blive pensioneret uden selv at skulle betale det hele …

  64. Mikael said,

    6 February 2007 at 14.54.40

    Eller jeg kan bortgifte min gæld..

  65. Henrik Stidsen said,

    6 February 2007 at 14.58.54

    Slet ikke nogen dårlig ide - dybt uromantisk men ganske smart ;)

  66. Rebekka said,

    6 February 2007 at 15.11.25

    Det virker! :mrgreen:
    … selvom der er kommet mere gæld til efter jeg er blevet gift.

  67. Birgitte said,

    6 February 2007 at 16.44.12

    Nikolaj: Det med grønkålen kan det godt være er lidt svært at få til at hænge sammen. Det skal jo spises i sæsonnen (jul). :) De rigtige grønkålsboller er næsten umulige at opddrive herovre til jul, så forestil dig lige hvordan det vil være på andre tidspunkter…
    Jeg er ikke helt sikker på at konceptet “kom og spis aftensmad mens din cykel bliver lappet” holder. ;)

  68. Rebekka said,

    7 February 2007 at 08.45.59

    Drenge: Jeg synes det grænser mod kvindeudnyttelse (i dette tilfælde af Birgitte). Nej, hvis I var ægte gentlemen, så inviterede I hende på middag eller ud at spise efter hun havde lappet jeres cykler :mrgreen:

  69. Nikolaj said,

    7 February 2007 at 09.50.19

    Jamen, jeg kan ikke finde ud af at lave grønlangkål! :( Men der findes måske en restaurant hvor de serverer det?

  70. Rebekka said,

    7 February 2007 at 18.18.20

    Hvorfor skal I absolut have grønlangkål når det nu ikke er sæson? :mrgreen:

  71. Nikolaj said,

    8 February 2007 at 09.29.14

    @Rebekka: Du siger noget… Det havde jeg slet ikke tænkt på! :)
    Bortset fra det, så er det en ganske teoretisk diskussion, for jeg har for nylig fået sat et 100% punkterfrit dæk på mit baghjul, og det er yderst sjældent at jeg punkterer på forhjulet. (Men kunne jeg have fået en middag ud af det, skulle jeg da gerne have faket en punktering… ;) )

  72. Birgitte said,

    8 February 2007 at 19.09.32

    Rebekka: Jeg synes dit forslag om middag for lapning er et fantastisk koncept. :D Så kan knejterne lave mad mens jeg lapper…

  73. Henrik Stidsen said,

    8 February 2007 at 20.45.47

    Birgitte - bringer du ud ? ;)

  74. Rebekka said,

    8 February 2007 at 22.05.24

    Birgitte: Ja, så er kønsrollefordelingen på plads :mrgreen:

  75. Nikolaj said,

    9 February 2007 at 10.02.27

    @Birgitte: Ja, det koncept styrer da! Jeg vil skrive mig det bag øret hvis jeg mod forventning skulle gå hen at punktere. :)

  76. Birgitte said,

    9 February 2007 at 17.28.35

    Henrik og Nikolaj: Hvis der med “bringer ud” menes, at jeg kommer rendende for at lappe jeres cykler hjemme hos jer selv, så kommer det an på hvornår der skal lappes og hvor langt jeg skal transportere mig selv for at nå frem til “gerningsstedet”. Der kan muligvis forhandles om det. :)

  77. Rebekka said,

    9 February 2007 at 21.45.59

    Birgitte: Og måske hvor mange retter menuen står på, (som de har travlt med at tilberede både før du ankommer og mens du lapper…) :mrgreen:

  78. Henrik Stidsen said,

    9 February 2007 at 22.11.18

    Birgitte - min står her i Esbjerg og trænger mere til en ny saddel end en lapning. Men maden er god, spørg bare Mikael ;)

    Iøvrigt, Birgitte, kan det passe vi har chattet på Jesus2000 chatten dengang den var det hotteste på det kristne internet?

  79. Birgitte said,

    9 February 2007 at 22.19.48

    Henrik: Esbjerg er nok lige langt nok væk. Tror bedre det kan betale sig at prutte om prisen med den lokale cykelsmed.
    Mht. Jesus2000, så kan det snildt passe. Mener da at kunne huske det…

  80. Henrik Stidsen said,

    9 February 2007 at 22.26.30

    Birgitte - pjat med dig ;)
    Kan desværre ikke huske hvilket navn jeg brugte dengang på jesus2000 men chattede der i hvert fald meget og syns da jeg kan huske en der hed det samme som du gør til efternavn jvf den anden post om navnestavning.

  81. Birgitte said,

    10 February 2007 at 10.29.33

    Henrik: Hvis du kan huske mit efternavn, så er den god nok. Jeg kan ikke lige huske det præcist, men der findes kun 10 eller 11 i landet med det efternavn.

  82. Henrik Stidsen said,

    10 February 2007 at 10.34.19

    Jamen så har vi chattet for længe siden Birgitte - verden er lille…

  83. Birgitte said,

    10 February 2007 at 10.52.16

    Ja, det har jeg også fundet ud af! Møder ind imelllem folk i København som burde være i Nordjylland. Og jeg har flere gange snakket med folk, hvor det viser sig, at vi har fælles bekendte, hvor det var mindst ventet.

  84. Henrik Stidsen said,

    10 February 2007 at 11.13.59

    Ja det sker faktisk ret ofte sådan noget, er jo slet ikke til at holde styr på folk længere *G*

RSS feed for comments on this post

Leave a Comment